maandag 2 maart 2009

Afzien in Cadzand

































De foto's spreken voor zich, een zware ronde in Cadzand die 4x diende te worden afgelegd. De deelname viel tegen. Op de langste afstand (10,4km ongeveer) konden de deelnemers met de vingers van 2x2 handen +2 geteld worden, ikzelf werd tweede, is mooi rond in één zin. Niks te doen tegen Sjaak, die met z'n 10 jaar oudere leeftijd mij eruit liep. Ik kon de schade beperken tot 13 seconden achterstand, dus zo slecht deed ik het nog niet. Maar er is nog altijd hoop, ondanks mijn leeftijd. Alleen weet ik niet wat ik nog meer kan doen om beter te worden, minder alcohol misschien? Dat nam ik me ook voor tijdens de wedstrijd, maar nog geen 2 uur later zat ik alweer aan mijn derde Trappist. Het zal voor de volgende keer zijn.
Oja, mijn tijd was 40'15", of daaromtrend.

2 opmerkingen:

  1. (wederom)sterk gelopen. als ik het goed begrijp, kunnen we die rondjes misschien eens als training voor de k-marathon 16 keer doen! we spreken nog wel een af..jij kent de weg nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen schande hoor Edwin om van Sjaak te verliezen. Hij blijft een topper in zijn leeftijdscategorie.
    Train ze nog komende weken.

    BeantwoordenVerwijderen