donderdag 7 maart 2013

Mijn doel(en)

Nauwelijks bekomen van, laat ik me niet aanstellen, een wel heel flauwe blessure...
Wat eigenlijk geen naam mag hebben, ik heb een paar dagen met een zere poot gelopen. Kun je geen blessure noemen. Maar vooruit, ik kijk maar alvast uit naar voor. Wat ga ik dit jaar eens verzinnen op lopersgebied. Natuurlijk geen marathon meer, ik ga het een beetje op de baan zoeken omdat ik dat nog niet afgeleerd ben. En dan spreken me vooral de 800 en 1500 meter mij aan. Ik ga mijn vingers hier niet branden aan voorbarige uitspraken over eventuele resultaten, maar er is mij wat aan gelegen vooral mijn 1500 meter tijd te verbeteren. Ik kan alleen maar proberen, of het lukt zien we later wel weer...
Dan natuurlijk dat stratenlopen, om te beginnen met Antwerpen over ruim een maand. Sluis gaat voor mij dit jaar niet door, natuurlijk vanwege de wel heel schrale trainingsmomenten van de laatste tijd. Met één keer per week naar de baan schiet niet op iets te bereiken. Hoewel het me de laatste keer me goed afging bij een piramidetraining. De snelheid is nog redelijk, het duurvermogen zal te wensen overlaten.
Maar ik heb goede hoop, zo eens de loopkalender te hebben bestudeerd kan ik over een goede maand al terecht bij mijn eigen club voor een 1500 meter. Ik heb dus nog even de tijd goed op te bouwen, als het weer nu maar eens meewerkt. En met die weersverwachting voor aanstaande zondag...dan schiet dat ook niet op. Het ene moment is een trui al bijna teveel als je buiten bezig bent, het volgende kan de winterjas weer boven worden gehaald. Maar elke mooie dag die we nu gehad hebben pakken ze niet meer af.
Heb trouwens nieuwe Mizuno's wave-ronin-5 lichtgewicht's, en kan dus nauwelijks wachten weer eens een loopje mee te pakken. Maar eerst weer eens in vorm komen...zucht..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten