donderdag 17 februari 2011

Even ademhalen.

Een wel heel rustige week, betreffende het galopperen. Had ik afgelopen zondag een bepaalde steile afdaling van een dijk, met onderaan die dijk een met modder besmeurde betonbaan die ik in een haakse bocht had te nemen omdat ik anders met mijn muil in een halfvolstaande baggersloot (of halfleeg) zou belanden, een beetje op een schappelijke manier zou hebben genomen, dan zou het nog een interessante trainingsweek zijn geworden. Evenwel, ik slipte gigantisch eenmaal beland op die bewuste betonbaan, met diens gevolg, een flinke prik in, natuurlijk, die heup die eindelijk weer eens aan de herstellende hand was. Toch heb ik mijn duurloop kunnen afronden zonder probleem. Toch de volgende dag het maar even rustig afgezien, hoewel ik geen last had heb ik de 10x500tjes die op het programma stonden even gelaten voor wat het was. Woensdag heb ik mijn schade iets ingehaald door 10x400 te doen tijdens de baantraining. Omdat het een rustige week moet zijn, had ik opdracht deze ook rustig te doen. Niet helemaal gelukt, met een start van 1'24'' voor de eerste om op te bouwen tot 1'12'' voor de laatste. Veel te snel...maar vrij moeiteloos kunnen uitvoeren, samen met Benny en Edwin. Ik heb nu eens even tijd om hier wat neer te zetten, nadat ik nog wat familieportretten heb bewerkt. Aschwin en Ingrid, de foto's staan op cd, een dezer dagen breng ik deze plús de afbeelding die ik zelf gebruik voor school.

Terug naar het lopen, het word tijd voor mij eens een wedstrijd te lopen. Ik moet toegeven dat dit een groot gemis is, en heb spijt niet in Cadzand gestart te zijn. Elke zaterdagmiddag is een strijd om wel of niet te gaan naar één van die SSP loopjes. Heb me nog kunnen beheersen, maar niet voor lang meer, hoewel ik deze zaterdag nog even over zal slaan. Ik zie nog wel, ik ben in ieder geval in vorm....

1 opmerking: