zondag 27 februari 2011

Achteraf..

...ben ik, of voel ik me voldaan. Maar soms hik ik zó tegen die trainingen aan. Deze week was dan een erg luie week. Wat helpt is dan eens een weblog, of wat hardloopverhalen van een ander te verslinden. Ook de drijfveer om dit jaar eens goed te presteren moet ik voor mezelf naar boven brengen. Ik ben dus heel wat van plan, mits ik heel blijf natuurlijk. Tot nu toe red ik het goed, ik vlam als vanouds en zou een wat hogere trainingfrequentie kunnen verdragen. De coach denkt daar anders over, ze vind 4 trainingen per week voorlopig voldoende. En omdat ik deze week er slechts 3 heb uitgevoerd, vind ik dat een goed idee (nr7, Acedia ).

Dan toch, op de valreep een mooie afsluiter voor deze week. Maar met net geen 15 per uur gemiddeld te hebben gelopen, desondanks tevreden en met de hulp van mijn meisje die me begeleidde op de fiets heb ik de 15km duurlooptraining met plezier volbracht. Ik hoop dat dit tempo nog eens mijn gewone duurlooptempo mag worden, want eigenlijk liep het wel lekker ontspannen. Kwam ook wel omdat ik in de rest van de week niet zoveel heb uitgevoerd, ik ga mijn leven beteren (meer trainen) want ik heb de smaak te pakken..

3 opmerkingen:

  1. De smaak weer te pakken: goed om te lezen. En: het weer wordt ook langzaamaan beter, dat helpt vast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net op tijd om nog een paar voorjaar klassiekers mee te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je die foto gebruikt, Aschwin, allemaal reclame.
    Fons, zo dacht ik er ook over...Roosendaal...Brussel..misschien

    BeantwoordenVerwijderen