zaterdag 5 maart 2011

Dromen mag...

Vandaag het geluk gehad deze 'live'
te zien (zucht)....

6 opmerkingen:

  1. ik zag dat "ding" gisteravond ook bij die engels mafkeuzen op tv...doet zeer aan de ogen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was idd dezelfde, Patrick. Het is zeker een gewaagde kleurcombinatie, maar in 't echt zooo bloedstollend mooi. Carla prefereerde een zwarte gt2 die naast deze gt3 stond. Maar helaas, allebei (ruim)boven ons budget. Dus blijven we maar met onze huis/tuin/keuken 911 rijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zal ik maar niets zeggen, met mijn Renault Kangoo gtx pausmobil. Had voor het zelfde geld een mooie tweedehands 911 kunnen kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ..en Fons, ik zou het je zo graag gunnen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je toch ooit besluit om deze eens aan te kopen, dan ben ik vrijwilliger voor een proefrit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. elektrisch??...http://www.ad.nl/ad/nl/1006/Autowereld/article/detail/575526/2011/03/28/Nieuwe-Porsche-911-ook-als-hybride.dhtml

    BeantwoordenVerwijderen