zondag 26 februari 2012

Have a break...

Ik kan me er nét niet achter verbergen..
...dus eventjes niet trainen, vanwege andere bezigheden. Zoals een gat graven in mijn garage, en dat zou niet zo'n klus zijn, als je maar geen gewapend beton van 30cm dik te lijf moet gaan. Dat gat dient om een nieuwe ingang naar de prefakelder te verwezenlijken. De bestaande opening past niet bij de herziene plannen, dus moet deze aanpassing uitgevoerd worden. Tegenwoordig zou zo'n gat van 1m30 bij 85cm ook uitgezaagd kunnen worden, maar als daar €2,20 per cm voor gevraagd word, ex voorrijkosten, ex manuren, nou, dan probeer ik eerst maar iets anders te verzinnen die opening te creëren. En dan kom ik bij Boels uit (verhuurt bijna alles), huur het machine dat op de foto staat voor €45,-, en ram ik zelf dat gat er wel in. Natuurlijk, deze methode is wel wat ruiger, en dient nog wel afgewerkt te worden, maar als ik daarmee 8 á 900 Euro mee kan besparen...
Dus bestel ik nu voor dat geld natuurlijk mijn lang verwachte telelens...of niet...want daar zit ik ondertussen ook al twee jaar tegen aan te hikken. Omdat ik niet kan beslissen welke lens ik wil, en hoeveel ik hiervoor uit wil geven.
...dus eventjes niet trainen, maar omdat het gat graven vlotter ging dan verwacht (wat wil je, dat machine is werkelijk een monster van 30kg die er behoorlijk op los slaat, om bang van te worden aangezien het apparaat bijna de helft weegt van mijn eigen gewicht), heb ik vandaag toch een bostraining kunnen uitvoeren. Intervals van 8x 1000 meter die tegenvielen vanwege toch wel hier en daar wat spierpijn, resultaat van die 'uit de hand gelopen' rammelaar. Of mijn vorm gaat wat achteruit, want de afgelopen week was het niet erg geweldig met de gemaakte kilometers. Wel mooie trainingen op maandag, woensdag op de baan samen met Bennie gelopen waar we startten met een goeie 3'30 op de 1000, om daarna het tempo bij de mindere te lopen afstanden op te voeren. We kwamen uit op 33 seconden voor de laatste 200m, geen min resultaat.
De komende week zal ik niet veel meer uitvoeren, met de 20 van Alphen in het vooruitzicht, waar ik desondanks toch iets van verwacht...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten