zaterdag 8 juni 2013

Gezichtverlies...

Ik ben er geen liefhebber van, ik weet niet wat ermee te doen. Ik zie het nut niet, maar voor de fotografie zou het me helpen meer aan de weg te timmeren. Dan toch de stap gewaagt, alhoewel het nog even duurde vooraleer de laatste handeling was verricht. Het is ook omdat ik er niet in thuis ben, het sop van de kool het niet waard vind en het me allemaal te rap gaat. Toch niet dat ik nu al zó oud ben, maar helpen doet het niet om alles te begrijpen. Ik had al vlug in de gaten dat het nog geen kattepies is om te weten wat er mee te doen valt, tenminste, dat geldt dan wel voor mijzelf. Vlug wegwezen was het devies en nog maar eens terug kijken als ik meer informatie heb verzameld. Bij onduidelijke gebruiksadviezen is het zaak verdere verkeerde handelingen te voorkomen. Heb ooit eens een aflevering van South Park gezien...jaja, dom cartoongedoe, maar soms zo recht voor zijn raap en natuurlijk zwaar over de top. Maar er zal wel iets van waar zijn, en met al die 'goddamned's, fuck you's, motherfuckers en meer moois is dat ook niet geschreven om kinderzieltjes te behagen. En schijnbaar kun je ook iets neerzetten wat verstrekkende gevolgen kan hebben waar zelfs de Mobiele Eenheid zijn handen aan vol heeft!
Ik geef toe dat ik dus niet van deze wereld ben, toch niet met de tijd mee ga. De tijd zal het me misschien wel leren, maar tegen die tijd zijn er wel al weer andere subjecten die ik met moeite zal doorgronden.

Tja, Facebook...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten