vrijdag 13 november 2009

Alles waar 'te' vóór staat...

...is nooit goed! Te veel wedstrijden en te weinig training. Zo voel ik het op het moment. Maar goed, ik heb hier toestemming voor. Normaal gesproken is d'n coach er niet zo voor dat ik wat wedstrijden kort op elkaar loop. Ik maak me zelf toch wat zorgen over wat ik in Nijmegen kan presteren. Alhoewel, zorgen? Dat is wel een heel groot woord, zoveel invloed heeft dat gerén nou ook weer niet. Ik heb me wel deze week nog even getest op de baan met de training bij Jan. En dat ging niet tegen. 1200-1000-800-600 en 400meter in resp. 4'13''- 3'28''- 2'34''- 1'54'' en 1'09'', nogal een wisselend tempo dus. Ik heb deze training wel eens sneller gelopen, maar ik had ook in mijn achterhoofd dat ik me wat wilde sparen voor de 7-H.
Jan vond het toch wat te ruig gaan bij ons, hij waarschuwde dat het geen zomer was. Inderdaad, maar de temperatuur op deze najaars-avond was toch redelijk. Wel is het zo, een blesure heb je vlugger dan dat je er vanaf bent. Verder niet veel gedaan dan op maandag nog 10x400meter en dat was het. Te weinig training voor mijn gevoel, dat word niks...
Onder de 51'31''? Ik weet niet of ik dat ooit nog haal. Wat ik weet, het word weer een schitterende wedstrijd.
Maar ik heb ook nog even langs het parcours van de Jeff Thuy memorial gefietst, en ik heb wel wat spijt dat ik deze wedstrijd moet missen. Gelukkig is er in januari een herhaling.

1 opmerking: