woensdag 9 juni 2010

De selectie




































Dit zijn dus mijn foto's die op de open schooldagen van de Sask in St. Niklaas zullen worden tentoongesteld. Misschien komen enkele foto's al bekend voor, ik heb er al eens hier geplaatst, dacht ik.
Niet allemaal mijn favorieten, maar ja, meester Lieven heeft deze gekozen. En wie ben ik om in discussie te gaan,
Lieven Nollet
is een gekend fotograaf.
Een spannende tijd, ik hoop over te gaan naar de tweede. Maar dat hangt af van de 'buitenjury'. Tja, het gaat er serieus aan toe, gelukkig wel....
Het lopen, deprimerend. Nu was ik nog niet van plan om te gaan trainen, ik houd vast aan mijn ingeplande rust. Maar al zou ik wel willen, het zal nog niet gaan. En de enige last die ik voel, ervaar ik 's ochtends als ik op sta uit mijn nest. Na een paar stappen te hebben gezet, voel ik heel ver weg in mijn hiel enige prikkels. En dat voor zo'n minuut of 10, en dan heb ik voor de rest van de dag geen enkele troubles meer. Maar het feit dat ik nog íets voel, al is het bekant niks, is genoeg mij te weerhouden te gaan sporten. Daarom komt die geplande rust wel als geroepen, alhoewel het pijn doet geen Roosendaal te doen. Ha, dat doet meer pijn dan die hielspoor!!
Maar ik nog altijd niet chagrijnig om het feit niet te kunnen trainen, integendeel, ik vind het wel eens fijn. Het lijkt wel een soort vakantie. Nee, ik ben niet verslaafd aan het hardlopen. Dat dreigt over te slaan naar de fotografie. Maar ik zal wel weer gaan hardlopen, als het zover is. Ik heb namelijk nog vrij nieuwe gymschoenen om te rennen, en die moeten ook op...

3 opmerkingen:

  1. Woh...Ik hou van dit soort foto's.
    Wat mij betreft, dik door naar het tweede !!!

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Wanneer komt je speciale foto-website online? Vullen maar, zou ik zeggen.

    PS
    Je vernieuwde look van de website ziet er trouwens ook beter uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Edwin,

    een prachtige nieuwe layout van je website en al even mooie foto's! Zwart-wit is echt schitterend, het voegt iets toe. Als jij niet slaagt, dan weet ik het ook niet meer!

    BeantwoordenVerwijderen