vrijdag 4 juni 2010

Trots

Waarom? Omdat ik een reactie op mijn Pinksterwedstrijdfoto's van Sébastièn Schletterer heb mogen ontvangen. Is dát geen eer? Sébastièn, graag gedaan. Het was schitterend je aan het werk te zien. Ik weet niet of de foto's die te zien zijn eventueel te downloaden zijn. Deze bestanden zijn namelijk nogal klein, als je deze zou willen afdrukken b.v. Dan zijn de originele nodig. Ik zal eens kijken of ik grotere bestanden kan plaatsen. Die kleine bestanden zijn ook wel een soort beveiliging, dat een ander niet met mijn foto's gaat lopen. Dat is ook de reden dat ik (nog) niet al teveel foto's publiceer, ik ben van plan een website te lanceren voor mijn foto's. Dan zijn deze beter te beveiligen, want sommige foto's zijn (voor mij persoonlijk) te bijzonder om gekopieerd te worden. Ik heb daar veel tijd, en werk in gestoken. Maar ik wil deze wel laten zien, want daar zijn ze voor...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten