zondag 30 mei 2010

Machteloos

Oké, een nieuw stadium is bereikt. Ik had, ten tijde van dit schrijven, in Brussel al weer op adem moeten komen. Ik was zeker al gefinished. Maar ik zit thuis, thuis...en zeker nog lang niet lopen. De zoveelste gvd is dit weekend al de revue gepasseerd. Wat baal ik!!!!
Kon het me niet zoveel doen niet te trainen, daar kom ik nu van terug, wat had ik graag de 20km gelopen. Ik voorzie een lange tijd van niks doen, aangaande het hardlopen. Voorlopig bespeur ik ook geen verbetering, daarom zie ik het somber in. Als het zover is, kan ik waarschijnlijk van onder af aan beginnen. Moet ik ook nog kilo's zien kwijt te raken, tot nu toe valt dit nog wel mee. Eén kilo erbij. Maar volgens Carla weegt vet niet zo door!! Leuk hé, zo'n steun en toeverlaat!
Vreemd dat uitgerekend ík moet zeggen, dat ik al verlang naar komende winter, koukleum die ik ben.
Ik ga er van uit dat ik dan wel weer op niveau zal zijn? Hoewel, het schijnt, ná je 40ste lange tijd stoppen met sport, dat het dan niet meer meevalt weer op het oude pijl te geraken. Als dat niet meer lukt, dan word het tijd voor een andere sport. Snelschaken, of zo....

2 opmerkingen:

  1. Ik leef met je mee, dit is echt balen. Ken dat gevoel, je wilt zo graag maar mag niet.

    De meesten atleten worden dan rusteloos en zijn eerder prikkelbaar. Hopelijk valt dat mee bij jou, anders moet ik ook Carla veel sterkte wensen.

    In ieder geval toch maar weer beterschap en hopelijk kan je je zinnen wat verzetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vooruit kijken Edwin ! Dit zal uiteindelijk ook wel weer voorbijgaan ! En ondertussen punten verdienen bij Carla en wat andere dingen doen ;-);-);-)

    BeantwoordenVerwijderen