donderdag 8 december 2011

Twijfel


Deze zaterdag de halve marathon in Terneuzen. Goed of slecht weer, dat gaf voor mij de doorslag over mijn deelname. Het staat niet in mijn schema, dus zou ik sowieso de wedstrijd niet mogen lopen. De weersvoorspellingen zijn redelijk, tot nog toe. Dat kan geen spelbreker zijn.
En toen kwam ik nog wat foto's uit het verleden tegen die ik had gemaakt. En heel duidelijk is de schuine afloop te zien op dit pad. En die afloop is voor mij al enkele malen slecht afgelopen, met als gevolg enige tijd uit de running, scheel kijkend van de last in mijn heup. En nu, met die zwakke knieën van me, dat is vragen om problemen.
Maar toch, twijfel....

3 opmerkingen:

  1. ik herken dat wel dat van die schuine ondergrond en feit dat dat blessures oplevert. niet doen zou ik zeggen. loop de week er op in breskens of in stekene de kerstloop op zondag...
    groet
    maarten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet niet of je al eens op Stekene hebt gelopen? Dat is wel een heel erg leuke loop zo dichtbij. Veel publiek en je hoeft niet bang te zijn dat er geen tegenstand voor je zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stekene staat op het programma, Tom. Dus daar zal ik van start gaan. Inderdaad Maarten, ik heb al meer mensen gesproken die slechte herinneringen hebben aan dat parcours. Blij dat ik er niet van start ben gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen