vrijdag 6 juli 2012

Het rammelt

'Kloten van de bok', een uitspraak, niet overal gekend waarschijnlijk. Het betekent dat het beroerd gaat. In mijn geval, het beroerd ging. Of het nog altijd naweeën waren van mijn kortstondige verkoudheid weet ik niet, maar sindsdien is het pet met mijn trainingen. Het lopen ging me gewoon niet af, ik liep de hele tijd met pijn in mijn poten. Ben dan eindelijk maar eens bij de masseur geweest, en dat was duidelijk niet voor zijn tijd. Iets regelmatiger een bezoek brengen bij de man zou wenselijk zijn, is dan ook mijn voornemen. Ik heb dan ook eindelijk deze week weer eens een pittige training op de baan kunnen uitvoeren, zonder dat ik de volgende dag er teveel de lasten van moest dragen. Ik zal wel wat terug moeten opbouwen. Een halve marathon zou nu niet goed uitpakken. Het speet me dan ook niet in Vlissingen te hebben kunnen starten, een podiumplaats lag zeker binnen het bereik. Enkele dagen later heb ik ook Retranchement met spijt in het hart aan me voorbij moeten laten gaan, dit parcours zou teveel van me vergen.
Maar ik ga niet achter me kijken, er komt nog veel moois. Ik ben zeker van plan de volgende loop in Vlissingen mee te maken, en hopelijk goed te presteren. Dan zijn er nog de overige zomerloopjes in de West, hoewel ik ook voorzichtig eens moet gaan denken aan mijn schema voor de marathon. Nog een week of drie om hiermee van start te gaan. Het zal zwaar worden, ondanks dat heb ik er zin in. Ook wel omdat mijn schema bestaat uit drie halve marathons te lopen in vier weken tijd, ik heb er al wat mooie uitgezocht.
Laat de zomer maar beginnen, hoewel lopen in het huidige weerbeeld me ook wel aantrekt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten