maandag 5 november 2012

PK runner af...

Omdat dat 'PK runner' iets is van enige jaren geleden, toen ik mijn schema's nog kreeg van PK running in Dodewaard. En waarom een pseudoniem gebruiken? Daarom vanaf nu mijn volledige naam op de weblog, geen poging meer de anonimiteit te betrachten. Trouwens, met mijn beoogde doel, mijn 'carrière' als fotograaf kan ik geen anonimiteit gebruiken. Dat ik momenteel geen foto's hier plaats, wil niet zeggen dat ik er niks aan doe. Zo had ik graag de Moerschanscross willen vastleggen, maar het bleek dat de accu in mijn auto het had begeven toen ik wilde vertrekken.
Wel heb ik een week na Etten- Leur een halve marathon volbracht. Het was niet mijn bedoeling 21km te lopen, maar eenmaal op weg ging het me goed af en heb de afstand binnen 1h31 afgelegd. Blij dat ik redelijk hersteld ben, ik kan deze week de draad weer oppakken. Hoewel ik me nu wel wat houterig voel. Maar met een training, 8x 1000 meter voor vandaag zal dit ook wel opgelost zijn...

Ik had wel nog wat foto's van een andere cross, het ietwat ruigere werk op het Vlissingse strand...


2 opmerkingen: