dinsdag 27 oktober 2009

Daar gaan we weer.

En opnieuw opgestart. Deze week mag ik zelf wat trainingen invullen. Volgende week krijg ik mijn nieuwe schema, dus om dan mijn schema voor die paar dagen nog aan te passen...
Deze avond maar een duurloopje gedaan. Ik ben thuis vertrokken, heb een half uur in een redelijk tempo gelopen, na het halfuur me omgedraaid, dezelfde weg naar huis en geprobeerd om zeker in een half uur weer thuis te zijn. Heb er 5 seconden langer over gedaan, dus geen negatieve split, als ik het goed begrepen heb? Daarna op de zender 'afstandmeten.nl' nagemeten hoever de afstand was. Had ik dat maar niet gedaan, ik kwam op een gemiddelde van 13,4 per uur! Ik had het gevoel veel harder te gaan, dus er is werk te doen!
Zaterdag doe ik mee aan de Piet Spruit memorial. Ik heb er nog nooit aan meegedaan en het lijkt me nu wel het moment om daar eens te gaan kijken. Afstand is 14km, maar of ik kans maak op de voorgrond mee te lopen? Na vanavond ben ik daar niet zo zeker van.
Ook voor de Moersschanscross ben ik al ingeschreven, ik doe de lange cross. Ik wil (moet) mijn snelheid (nou ja, snelheid?) terug zien te krijgen voordat we half volgende maand zijn. Maar nou kan ik ook weer eens op de baan gaan trainen, heb ik eigenlijk wel gemist. Alleen jammer dat het nu zo vroeg donker is, het zal wennen worden om in het donker te lopen.
Dan de enquête, er is dus 61 maal gestemd, en meer hoef ik niet te weten. Er is meer gestemd dan ik had verwacht, dat betekent dat ik toch wel gelezen word. De enquête was overigens van geen enkele invloed of ik wel of niet zou doorgaan. Ik was benieuwd hoeveel maal er gestemd zou worden, 41 voor en 20 tegen. Die tegenstemmers begrijp ik niet helemaal. Het kan best wezen dat je een weblog helemaal niks vind, maar dat je dan zo dom bent om je wel met een enquête op desbetreffende weblog bezig te houden??
Zeg dan gewoon niks en ga iets anders doen, ga met een collectebus langs de deuren ofzo. Natuurlijk ga ik verder met mijn weblog, ik vind het zelf leuk en heb gemerkt dat ik andere mensen kan amuseren. En daar gaat het om, niet om die negatieve azijndrinkers (jullie mogen ook reageren, hoor. Alleen kans dat ik jullie reacties direct verwijder).
Djuuu, het lijkt wel of ik zwaar beledigd ben, maar het is allemaal flauwekul, niet gemeend (vraag me wel af of de azijndrinkers dat wel begrijpen, hihi). Neenee, nou stop ik met beledigen, iedereen heeft recht op zijn mening (als ze mijn mening maar delen!). Oké, klaaarrrr.... ik ga afkoelen, doeeeiii....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten