zaterdag 24 oktober 2009

Tot op het laatste moment.

Ik kan me nog terugtrekken.
Tot vanmiddag had ik grote twijfels over mijn gestel op dit moment. Dit wil niet zeggen, dat ik me nu zekerder voel. Ik heb deze middag met een 'koude' start een 5k in 19'30'' gelopen, dat ging een stuk beter dan de 9k die ik vrijdag gelopen had. De pijn in mijn buik kwam stevig opzetten en ik wist dat hiermee mijn marathonloopje nog voor onbepaalde tijd opgeschort moest worden.
Ik heb nu toch beslist morgen te starten en zien wat er gebeurt. Ik wijk in ieder geval niet af van mijn geplande plan, lukt dit niet, dan zal het voor de volgende keer zijn. Ik zal morgen tot het uiterste gaan, alleen als er een, voor mij, goede tijd in zit. Het zijn twee rondjes, die eerste zal geen probleem mogen zijn. Althans, de geest wil wel, het lichaam moet wel meewerken. Er heerst onzekerheid, en dat is eigenlijk al een slechte start voor een dergelijke afstand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten