dinsdag 20 oktober 2009

Het is niet gegund

Ik moet het maar onderkennen, een marathon is niet voor mij geschreven. Van hogerhand wordt het lot beslist. Als ik het weekend vóór de marathon het halve weekend in bed moet doorbrengen vanwege een fikse pijn in mijn pook (buik), dan helpt dat niet echt bij de voorbereiding. Ook nu (dinsdag) voel ik me nog niet optimaal, hoewel het elke dag met sprongen vooruit gaat. Trainen heb ik dus sinds vorige week donderdag niet meer gedaan. In overleg met mijn coach, houd ik nu rust. Morgen dan 5km rustig lopen om te zien hoe het gaat. Ik ben wel zover gerust gesteld, dat de trainingen die ik niet heb kunnen uitvoeren, toch niet veel meer hadden bijgedragen aan een beter verloop aan de loop, aldus volgens mijn trainster. Belangrijk is nu, om zondag uitgerust en fit aan de start te staan.
Tot nu toe, volgens de enquête, mag ik voor een kwart van de bezoekers d'n boom in met mijn verhaaltjes. Ik wil daar later wel eens op in gaan, als de peiling afgelopen is.
Verder heb ik het redelijk druk met die fotografieopleiding. Wat te verwachten was met die digitale camera's, is het veel computerwerk. Alles onder Photoshop, en dat vraagt al een opleiding op zich om dit programma te doorgronden. Ik zal me niet vervelen de komende winter. Over de winter gesproken, de klok komt weer op zijn normale uur te staan dit weekend. Dus een uur naar......????

2 opmerkingen: