zondag 28 maart 2010

What's the frequency Kenneth

REM


Een rustig trainingweekje (alweer) geweest. Maar ja, ik hoef ook niet voor een marathon te trainen. Daarbij had ik wel wat nodig om van de h.m. perikelen te herstellen, leeftijd verloochend zich niet. Maandag had ik wat uit te lopen, maar in plaats ben ik met de camera op stap geweest. Iets wat ik in het vervolg na een wedstrijddag zal invoeren, een end wandelen en foto's...
Ik zal nog eens wat materiaal plaatsen, er zijn leuke plaatjes bij gekomen.
Woensdag nog eens baantraining gedaan, en voor het eerst, zover ik het mij kan heugen, ben ik een paar keer gedubbeld door de jongentjes die 35 keer 200 meter moesten lopen, als voorbereidend werk op de locomotievenafstand (gebruik je eigen fantasie maar welke afstand ik hiermee doel). Ik mocht er slechts 15 doen, en dan nog gepasseerd worden!! De 200tjes gingen dan wel tussen de 30 en 34 seconden, de meeste in 32 secondjes. Dus mocht ik de 200 rust tussendoor in alle rust afleggen. En met persoonlijke begeleiding van Jan v. Laarhoven, ons trainer, kan ik zeggen dat dergelijke trainingen mij buitengewoon goed bevallen. Had graag onder de 30' gelopen, maar werd getemperd door Jan. Ik had nog wel die Sluis-loop te verteren, dus niet exploderen. Deze training is natuurlijk als voorbereiding op mijn nieuwe avontuur, de 800 meter. Ik moet daarvoor naar Leiden! Voor een 800meter! Nouja!
Zaterdag een piramidetraining gelopen, en vandaag heb ik er 15km opzitten in 1h05. Dus weer een beetje op snelheid werken, in de nieuwe week staat er een duurloop van 18km in 1h13. K'zal maar alvast gaan zweten. Ik denk dat ik deze maar op vrijdag-avond in Zelzate ga uitvoeren.

Goed nieuws, ik heb mijn startnummer van Brussels'20 binnen, en ik sta vooraan. Niet bij de eerste 100, maar wel er vlak achter. Wie er wel bij de eerste 100 staan, vraag ik me af. Vorig jaar was ik hier toch 82ste of daar om trend? Nou ja, dat ik meedoe is al mirakels, want inschrijven voor deze commerciecircus is al een slag op zich. Binnen de dag zowat uitverkocht, dan ga je me niet wijsmaken dat er 30000 inschrijvingen de deur uit zijn. Vele bedrijven schuiven op voorhand met inschrijvingen weg, lullig voor degene die niet meer kunnen inschrijven.
Alle jaren dat ik meeliep, liep ik onder Studio Brussel, maar die stuurt dit jaar blijkbaar zijn kat. Konden niet meer verdragen dat elk jaar een Hollander als eerste de uitslaglijst aanvoerde bij het stubru-team, waarschijnlijk. Ach ja, Studio Brussel, waar is de tijd van Houtekiet op woensdagmiddag, Wim Oosterling in de ochtend en op zondag Studio Kafka, met Herr Sele, Kamagurka en soms Eddy Wally. Totale onzin van de hoogste graad, maar zo schitterend. Nu is Studio Brussel alleen tussen 6 en 9 in de ochtend nog de moeite.
Nee, ik raak de golflengte van deze zender steeds vaker verloren, en switch nogal eens naar PureFM. Dat Franse geblaf en gemiauw, met dito vreselijke Franse plaatjes neem ik op de koop toe. Want verder draait PureFM behoorlijk alternatief.

Morgen vrij, natuurlijk nog wat trainen, want de 10 mijlen van Antwerpen komen in zicht, en man....wat heb ik daar zin in!!!!

1 opmerking: