zondag 26 december 2010

Kerstloop Breskens

Een Koewachtse afvaardiging zal aanwezig zijn op de Breskense kerstloop, waaronder de recordhouder van de Cadzandse halve marathon. Helaas ga ik de boel vanaf de zijlijn bekijken, waarschijnlijk (eigenlijk wel zeker) gewapend met een fotocamera. Het spijt me wel niet mee te doen, maar ik ken de zwaarte van het parcours. En dat ik een week geleden nauwelijks normaal kon wandelen, ga ik nu nog geen rare sprongen maken. Nog een week, en ik start weer op. Ik heb voorlopig geen plannen, ook geen halve marathon, geen Cadzand. Als ik weer eens een wedstrijd wil lopen, wil ik ook zeker weten er voor de volle 100% te kunnen geven. Dus ik hoop binnen zeer korte tijd weer te trainen, maar dat ligt ook wel een beetje aan de weersomstandigheden. Momenteel zijn het echt van die dagen om aan mijn nieuwe fotowebsite te werken, die zal binnenkort ook gelanceerd worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten