dinsdag 3 januari 2012

Ook weer gehad...2011

Een nieuw jaar.
Me nog nooit bij Nieuwjaar afgevraagd wat het nieuwe jaar zal brengen. Het was nu net iets anders, maar dat zal wel met de (oplopende) leeftijd te maken hebben. Een kroonjaar, dat gaan dus 45 najaren worden die ik mee maak. En geen lentes, zo'n vrolijke ben ik niet om dergelijke uitspraken te bezigen.
2011...Een jaar met sportieve prestaties die mij zeer welkom waren. Maar ook een jaar dat terug gezien zal worden als dieptepunt met het overlijden van Carla's vader.
2012...Een nieuwe start met nieuwe perspectieven, zowel op sportief gebied als in de fotografie. Als het meezit, zal ik immers aan mijn examenjaar fotokunst kunnen werken. Op sportief gebied, tja, de NK Masters in Terneuzen. Zo vlak aan de deur, ik wil toch een poging wagen goed uit te komen op de 800 meter. Ik ga daar werk van maken. Als ik dat eenmaal maar eens heb meegemaakt, dan kan ik me misschien eens toeleggen op langere afstanden dan dat ik gewend ben. Ik moet toegeven, het kortere werk valt me steeds moeilijker. In Axel kwam dat op de oudejaarscross wel tot uiting. Geen enkele kans gehad ook maar met Matti Buysse mee te gaan. Kwam nog bij dat ik zelfs 1'30'' langer over deze rondjes nodig had tegenover de laatste keer dat ik hier had gelopen.
En toch nog die 800 meter? Ja, die moet ik gewoon nog eens doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten