maandag 30 januari 2012

Ziezo..

Deze middag mijn laatste vorbereiding uitgevoerd om a.s. zondag te speren op de halve marathon van Cadzand. Volgens mij ben ik goed genoeg in vorm om een mooie halve te lopen. Ik zal niet onzeker aan de start staan, en dat is al half gewonnen. Niet dat ik denk om voor de winst te gaan, dan staan er wel andere aan de start. Maar voor mezelf geloof ik in een goede afloop, na afgelopen zondag een duurloop van 22 kilometer in 1h32'30'' heb gelopen. En vandaag 8 stuks 1000tjes in gemiddeld 3'28'', gelopen rond voormalig fort St Jacob, een mooi rondje van ongeveer 570 meter over een schelpenpad (marathon Zeeuws-Vlaanderen). Verder in het verloop van de week doe ik het rustig aan, en dat is nou het aardige van een geplande wedstrijd. Dat ik op voorhand een luie week krijg voorgeschoteld. Waarschijnlijk nog een rustige baantraining op woensdag, om niet vast te roesten. Het schijnt wel dat de winter deze week doorzet, maar de verwachte temperaturen zijn nou ook niet zo geweldig dramatisch koud te noemen. Ik raak er al wat aan gewend, en dat wil wat zeggen aangezien ik het niet zo heb op temperaturen onder de 10 graden.
Afijn, we zullen zien. Eens gaan schaatsen op natuurijs is ook niet verkeerd in plaats van rondjes draaien  in de Gentse Kristallijn.

2 opmerkingen:

  1. Benjamin Gerrits31 januari 2012 om 12:44

    Geen Berlaerloop voor jouw dit jaar? Omdat er geen prijzengeld is zkr? (A) In Cadzand wel een beetje zag ik ;)

    Veel succes met de 1/2e marathon zondag!

    Groetjes,
    Benjamin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Omdat er geen prijzengeld meer gegeven wordt bij de Berlaerloop zou het een reden zijn mee te doen, Benjamin. Maar Cadzand gaat voor, en zaterdag ben ik verhinderd. Ik moet op cursus in Goes ivm code95. Dit heeft te maken met het behoud van mijn vrachtwagenrijbewijs.

    BeantwoordenVerwijderen