donderdag 9 oktober 2008

Lastig..

Dat is het als je je zelf goed voelt en je de opdracht gekregen hebt om het wat rustig aan te doen. Vooral omdat het nu zo'n mooi weer is. Deze week mag ik maar drie keer een half uurtje lopen. Toch heb ik woensdag 10km afgelegd, dat duurde wel wat langer dan een half uur natuurlijk. Maar het was zo lekker om te lopen in de polder. Net alsof ik geen marathon heb gelopen, het voelt goed. Toch moet ik wel voorzichtig zijn, deze avond naar de masseur geweest, hij waarschuwde mij ook om niet te zwaar te belasten. Niks noemenswaardig ontdekt tijdens de massage, hij zei dat ik de marathon goed heb doorstaan. Ik kijk weer uit naar de volgende wedstrijd, wordt misschien Nieuw-Namen voor 12km. De volgende grote wedstrijd is de 7-heuvelenloop in Nijmegen. We doen er weer een weekend logeren in een oude abdij, midden in het centrum van Nijmegen. Ik kijk er al naar uit.
Verder weinig nieuws dan alleen dat er wat rustige weken aankomen. Afgelopen zondag naar Breda geweest als toeschouwer bij de Singelloop. Carla liep daar de 10km. Veel slecht weer, bijna de hele dag regen. Kon het anders hartstikke gezellig zijn tijdens de loop, deze keer was er bijna geen publiek. Ondanks dat ik de marathon wel nog voelde, kriebelde het bij mij behoorlijk toen de halve marathon was gestart. Maar goed, nog even geduld en ik kan weer tekeer gaan. Liever vandaag dan morgen!

Van de reactie bij het vorige verhaal van mijn broer Stanny, blijven vooral de laatste regels in mijn hoofd spoken!!

2 opmerkingen:

  1. Haha Edwin

    Zeg nooit, nooit !!!

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, vanaf nu is de halve marathon nog maar een korte afstand.

    BeantwoordenVerwijderen