maandag 22 november 2010

Dat valt me zó tegen...

...want de weervoorspellingen berichten niet veel goeds, de winter is in aantocht. En ik heb het niet zo op deze temperaturen. Moet vandaag ook een uurtje lopen, maar omdat ik op maandag vrij ben kan ik dat nog uitvoeren terwijl het nog licht is. En aangezien dat ik weer 5x per week train, zal het weer een geplan worden wanneer ik wat moet doen. Het zal voornamelijk trainen op de baan zijn. Ik heb me voorgenomen me aan een strenger regime mijn trainingen uit te voeren, ik had er nogal eens wat van sommige trainingen af te raffelen als de weersomstandigheden mij niet aanstaan. Heb me toch wat betere winterloopkleding aangeschaft, dus zou er beter moeten tegen kunnen.
Nog een tegenvaller gaat over een 15km wedstrijd die ik al een aantal keer heb gelopen met tevreden resultaat. Het betreft een vrij pittige loop waarbij er 7 hellingen moeten worden genomen. Maar helaas is deze wedstrijd al helemaal uitverkocht, deze Rotterdamse bruggenloop op 19 december. Ik had hier graag nog eens gelopen, en een goede tijd willen neerzetten. Het zal een andere wedstrijd moeten worden...

3 opmerkingen:

  1. Nu ben ik toch wel nieuwsgierig naar je 7-heuvelenloop. Hoe verliep het? Ik neem aan dat je 52-er niet tegenviel, of was je alleen tevreden geweest met een pr?

    Ik vind dat je een prima tijd hebt gelopen en een mooie klassering. Voor Arjan, Kevin en Sjaak geeindigd. Je laat weer zien dat je op de weg echt goed uit de voeten kan. Proficiat met het behaalde resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met deze tijd in de zhl zou ik dik tevreden zijn geweest. Het is me nooit gelukt om onder de 56 min.te komen terwijl ik op het vlakke soms meer als 4 min. sneller was.
    De vraag is, hoe kom jij in dat vlakke Koewacht aan die klimgeit benen?
    40+ was trouwens goed bezet met al die oud toppers in het voorste gelid.En,ga zo door je bent goed bezig volgens mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Omdat dit dé afstand is voor mij, viel me het resultaat zwaar tegen, Marcel. Het had daar moeten gebeuren, de omstandigheden waren ideaal.
    Fons, omdat ik er zelf in geloof hellingen goed te kunnen nemen, lukt me dat aardig. En geloven in jezelf, is al half gewonnen. Nu alleen nog de overige meters met meer zekerheid beheersen..

    BeantwoordenVerwijderen