donderdag 4 oktober 2012

Het is voorbij...

Voorlopig geen trainingen meer.....
Ik kan niet zeggen dat dát me tegenzit. Als ik terug opstart, zou ik dat willen zien zonder lange duurlopen. Liever weer wat snellere intervaltrainingen, zeker op de baan. Wat me tegensteekt zijn ook die almaar kortere avonden, tenminste, dat je dan nog kan profiteren van het daglicht. Elk jaar neem ik me voor maar eens een winterstop in te voeren. Maar ik weet dat dit zijn risico's meeneemt, het terug opstarten en terug in oude vorm geraken is dan nog niet zo eenvoudig. En dan zijn er nog de wedstrijden die in de winter vallen, en die ik niet wil laten schieten. Dus is het een feit, het gehele jaar is het op scherp staan. Misschien dat ik deze winter eens wat veldloopjes zal gaan doen, ik heb nu wat meer tijd over. Want met de fotografie schiet het ook al op, ik heb het laatste jaar bereikt en zal dus volgend jaar juni mijn eindwerk presenteren. Omdat het vierde (en laatste) jaar volledig is gebaseerd op het eindwerk, en dus geen verdere opdrachten hoef uit te voeren krijg ik in het examenjaar een stuk gemakkelijker. Met mijn eindwerk was ik al begonnen, en zal er nog enkele malen eropuit moeten.
Hardlopen zit er dus nu even niet in, terwijl het schitterend weer is. Ondertussen volg ik de ontwikkelingen van de Kustmarathon op de voet en volgens mij is de heisa, in positieve zin, bij deze tiende editie groter dan ooit. Eerlijk gezegd gaat mijn aandacht ook weer uit naar de 7-H loop, die 10km van afgelopen zondag hebben voor mij bewezen mijn snelheid nog niet zomaar verloren te hebben. Gaat die 15km tijd er ook aan geloven? Ik zal toch een poging doen, als ik op tijd hersteld ben en weer normaal kan trainen..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten