maandag 1 oktober 2012

Een dagje spelen..


Omdat in Europees verband weer eens besloten is om de beroepschauffeurs uit te buiten, is er beslist om elke bestuurder met rijbewijs C (E) verplicht op nascholing te sturen. Dit voor het behoud van je rijbewijs, dus je kunt hier niet onderuit. Maar dat geeft ook wel zijn leuke kanten, zoals een dagje gaan slieren met een vrachtwagen die 14500kg weegt. Dit mocht afgelopen zaterdag gebeuren bij autorijschool Dek in Goes, bij gebrek aan sneeuw in deze tijd van het jaar. Er ligt daar in Goes een prachtige glijbaan/ autopraktijkoefenplaats of hoe je het ook noemt. Nouja, ik heb er wel 'iets' van opgestoken, maar mijn grootste doel was wel om de vrachtwagen die ik had meegenomen te laten driften. Wat me ook heel behoorlijk lukte, jammer genoeg heb ik daar geen beelden van. Maar om een idee te krijgen, zie dus bovenstaande filmpje. Ik kan zeggen dat het echt kicken was om dat te doen. Ken je Topgear? Die Engelanders die af en toe ook eens gaan glijden met PK-rijke auto's. Wel, dat zijn gewoon een bende faggets, ik heb dat dus gedaan met een 14+ tonner!!!
Driften met ongeveer zoiets als dit, machtig mooi..

1 opmerking:

  1. Wat grappig om te zien dat je met een vrachtwagen alsnog veel plezier kan hebben in de sneeuw! Jammer genoeg is er in Nederland niet zoveel sneeuw te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen