vrijdag 7 maart 2008

In de lappenmand...

Voor eventjes, hoop ik.
Woensdag op de baan getraind, niet gek gedaan, soepel gelopen.
6x1000 meter en dat in 3'37" per toer, dus rustiger dan dat ik mijn wedstrijdkilometers loop.
Dit houd ik in het vervolg aan, niet te hard op de baan, net zoals ik mijn andere trainingen ook doe.
Op de baan gaat het eigenlijk altijd te snel, omdat je jezelf laat meeslepen met andere lopers.
Donderdag een duurloop van 22km, afgelegd in 1h35, en dat ging moeizaam, joh!!
Blij dat ik thuis was, maar toen begon het gedonder.
Onder het lopen niks aan de hand, nouja, het ging ook niet echt lekker, dus.
De laatste kilometer kreeg ik een vreemd, tintelend gevoel in mijn voet, maar eenmaal thuis veranderde dat getintel in een zeurende pijn, die vandaag ook de gehele dag aanbleef.
Vanavond maar eens raad ingewonnen bij de sportmasseur, het zou een pees zijn, die wat beklemt zit.
Met rekken zou het moeten verbeteren, proberen maar.
En anders, morgen naar de masseur.

Ingeschreven voor de 20 km van Brussel, en op tijd.
De inschrijving ging maandag open en was donderdag al gesloten.
De limiet van deze loop is 25000 deelnemers, kun je nagaan.
Ik hoop nu wel op een laag startnummer en anders probeer ik gewoon mezelf in het voorste vak te loodsen.
Volgende week een halve marathon, hoop ik, want met mijn zere poot...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten