vrijdag 21 maart 2008

Ontkenningsfase

Zo lijkt het, maar ik noem het géén blesure. Overbelast, dat is het goede woord, en de enige remedie is om dan rust te nemen.
Woensdag op de baan ben ik zeker op tijd gestopt, ik was toch al niet van plan intervals te trainen.
Ik voelde al vlug, dat het niet lekker ging en bij 2x200 meter hield ik het voor gezien.
Overbelast, omdat ik zonodig twee wedstrijden in één weekend moest lopen.
Wel jammer dat ik nu in Breskens niet mee kan doen, maar ach, de weersvoorspellingen zijn ook niet zo rooskleurig voor het weekend.
Ik ben een mooiweerloper, ja, en als ik dan niet kan meedoen vanwege een bles..overbelasting en het is dan pokkeweer, dan is dat een pleister op de wonde.
Ook de wedstrijd in Hulst sla ik maar over, denk ik.
Maar dat is pas over een week, alleen kan ik nu ook niet trainen en ik wil wel beslagen ten ijs komen.
In een wedstrijd wil ik wel voor 100% gaan.
Eerst maar herstellen (wel een soort vakantiegevoel, lekker luieren)

Iedereen een witte Pasen toegewenst.

1 opmerking:

  1. 2 wedstrijden in 1 weekend is uiteraard teveel van het goede; zeker als je ze dan allebei volle bak loopt. Effe rustig aan inderdaad, eens wat extra rust kan geen kwaad.

    BeantwoordenVerwijderen