maandag 17 maart 2008

Rustig aan





Ik heb de opdracht gekregen deze week alleen wat duurloopjes van maximaal 1 uur te doen.
Omdat ik me geen 100% voel na die kl..halve marathon. Zo heb ik deze middag wat rustig achter in de polder op wat verscholen wandelpaden me losgelopen.
En dat deed veel goed, fotocamera mee, plaatjes schieten van de natuur. Wat experimenteren met de camera, het ding is nieuw.
Zo moet het hardlopen eigenlijk zijn: zie je iets moois, de rem erop.
En dat stilstaan, om daarna weer door te lopen,ging eigenlijk best wel lekker.
Sterker nog, zo ga ik in het vervolg altijd mijn herstellopen uitvoeren.
Ik heb hier nu toch een prachtige ronde voor gevonden, getuige de foto's.
Dus doe ik het zo bij een herstelloop; 3km rustig lopen om daarna het wel heel rustig aan te doen, stukje lopen, stoppen, weer een stukje lopen en dat gewoon op gevoel blijven herhalen.
Ik heb dat zo'n 20 minuten gedaan om daarna weer rustig naar huis te lopen.
Nu was het wel zo, dat ik het trof met het weer natuurlijk.
Als het regent wordt het op deze ronde meer een cross, ook leuk.
Het heeft me wel geholpen, voel me beter nu, minder of nagenoeg geen pijn meer in mijn been.
Morgen maar een flink end fietsen na het werk, denk ik.
Van Hulst door de polder naar gemaal Kampen aan de Westerschelde, langs de zeedijk naar Terneuzen en daar vandaan naar Koewacht.
En natuurlijk, de camera mee.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Edwin. Je moet inderdaad niet ver zijn om in dergelijke mooie omgeving te lopen. Ik loop ook wel eens aan ulder kant over de fortenroute. Ook schitterend...tussen de schapenkeutels... By the way: layout van de site ziet er een stuk beter uit...Alleen nog de blauwe achtergrond van de kop aanpassen misschien? Groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa, Patrick, het bevalt mij zelf ook wel zo.
    Het leest fijner en ik moet idd nog een flinke panoramma-foto maken voor die blauwe lijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ben ik er altijd best trots op dat ik zo goed mijn eigen streek ken en zo veel verborgen, maar mooie plekjes weet. Blijkbaar moet ik toch wat vaker richting Koewacht en Belgisch grensgebied trekken, want ik kan de foto's totaal niet thuisbrengen.

    BeantwoordenVerwijderen