dinsdag 10 juni 2008

achterstand





Even tijd voor een update, deze avond heb ik mijn rust, geen training. Ik heb afgelopen zaterdag, zondag en maandag mijn kilometers gemaakt. Zaterdag had ik mijn training die ik normaal vrijdag wilde doen. Maar zaterdagochtend moest ik werken en s'middags gingen Carla en ik met de firma Bleyenbergh-Fassaert, waar ik werk, naar Echt in Limburg, voor een middagje feest voor al de Imabo-vestigingen (bouwmaterialen) van Nederland. Dat was een middag op zijn Limburgs, dus op en top Bourgondisch (veel drank vooral), muziek, een dweilband, klimmuur, een draaimolen, een schiettent, mechanische rodeostier en dan nog 'bungeejumpen in een Smart'. Schitterend, om tot 55 meter hoogte in een Smart die aan de achterzijde wordt opgetrokken, een vrije val te maken. Twee maal deze rit gemaakt. Een mooie dag gehad.


Dus zaterdag in de vroege ochtend, het was kwart voor zeven, was ik begonnen aan mijn intervaltraining. 10x500 meter in 1'50" met 200 meter rust. Het voordeel van zo vroeg te trainen is dat je de opgelopen 'schade' in de loop van de dag eruit kan werken. Zo heb ik al enkele malen 2x op 1 dag getraind.
Zondag een duurloop van 15 km, gelopen in 1h07. Een rustige loop, als je weet dat er deze week nog een 15 km in mijn schema staat die in 1h02 gelopen moet worden. Daar kijk ik al naar uit.
En gisteravond ook weer een duurloop, deze keer mocht ik 22km lang rondlopen met een gemiddelde van 13,5km/h. Ondanks dat het wel wat warm was, is dit goed gelukt. Het was wel opvallend rustig op straat, ik hoorde wel eens luid geroep vanuit woningen die rijkelijk in het oranje waren gehuld. Voetbal, hé?

Morgen is het 'Cooperen', dacht ik. Kweetnognie of ik meedoe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten