maandag 14 juli 2008

Wat nu?

Jaaa, d'r valt op het moment niet veel te gebeuren qua wedstrijden. De eerstvolgende is gepland op het eind van de maand, hoewel dat er ook snel aankomt. Gelukkig bijna vakantie, is wel nodig want op het moment ben ik de regelneef in het magazijn aangezien het opperhoofd aldaar reeds op vakantie is. Al die verantwoording, vrachtwagens die ingepland moeten worden. De aantal ladingen(adressen) die de vrachtwagens per keer kunnen vervoeren, zorgen dat de te vervoeren spullen klaar staan, vrachtwagens lossen, klanten bij de afhaal helpen, magazijnbeheer, bestellingen maken en wat nog.... Valt wel mee, allemaal. Nog een week en ik ben er vanaf.


Trainingen, die gaan wel gewoon door natuurlijk. Afgelopen weekend een duurloop van 15km met daarin 10x200m heuvel op in verwerkt. De mooiste heuvel hier in de buurt ligt al op 14 km vandaan, dus mij net onder Terneuzen laten dumpen met de auto en bij Schapenbout de hellingproef uitgevoerd. Uiteindelijk kwam ik op iets meer dan 20km uit. Te ver.
Zondag, leuke intervallen, te kort om in het bos uit te voeren. Dus heb ik die maar hier op mijn vaste baan in de polder uitgevoerd.
400, 300, 200 en 100 meters in 84, 63, 42 en 21 seconden met 200 meter gedribbel ertussen. En zo moest ik 5 series vervolmaken. Alles in het rood, dus alle zeilen bijzetten. Dit was dan niet nodig, ik heb de training gemakkelijk rond gekregen. Harder wilde ik niet gaan, ik hou me aan mijn schema.
Dan deze week:
Dinsdag-20km in 1h29'30
Woensdag- op de baan, o.v.b.
Donderdag,
5 min tempo I 4'50" per km
10 min tempo I/II 4'29" per km
30 min tempo II 4'10" per km
10 min tempo I/II 4'29" per km
5 min tempo I 4'50" per km
Zaterdag -interval, 5x 400, 300, 200 en 100 meter in 86, 65, 43 en 22 seconden met 100 meter rust.
Zondag- interval, 400, 800, 1200, 800 en 400 meter in 1'22, 2'43, 4'05, 2'43 en 1'22 minuut, 400 meter rust.
De week is hiermee wel gevuld.

3 opmerkingen:

  1. nuhn goejedag wat zijn da voor pittige trainingen zeg; ruste gij overdag uit op auw werk of wa? petje af hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De woensdagtraining is er al bij ingeschoten, Patrick. Te laat thuis van mijn werk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. twas inderdaad niet druk op de baan met z'n vijfjes...marco en ik heb met ons tweetjes a.g.v gisteren er rustig achteraan gehobbeld. niets geforceerd dus vandaag. vanwege naderende vakantie komende weken (helaas) geen wielingen-wedstrijd. succes alvast en tot over een weekje of vier...ik ga ook berglopen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen