maandag 22 september 2008

Maar dan toch...

...krijg ik zowat de kriebels. Eerst had ik zoiets van 'ik zal wel zien wat er gebeurt, maakt mij allemaal niet veel uit'. Maar nu vind ik het toch wel spannend worden, de gedachte dat 4 oktober nu wel héééél dichtbij nadert. Ga maar na, ik heb nog 9 dagen om nog goed mijn best te doen met trainen, want ik wil wél mijn best doen in deze wedstrijd (kost me tenslotte toch 30€ inschrijfgeld). Vanaf volgende week woensdag kan ik er niks meer aan veranderen. In die week nog wel een heel straffe 10 km te lopen, maar laat ik niet al te ver vooruit lopen. In ieder geval loop ik nou toch al geen risico nog een blessure op te lopen vanwege hard trainen (even afkloppen). Gisterenavond was toch zo mooi, joh. Tien maal vijfhonderdjes te lopen met een gemiddelde van 17.1 per uur. Carla op de fiets om het tempo te bepalen. Altijd weer afvragend hoe ik op een 15km wedstrijd 17.6 gemiddeld kan halen, sorry, ik vind dat nog altijd wonderbaarlijk dat een wedstrijd zoveel met iemand kan doen. Maar de training ging ook wel zeer goed. Vandaag niet gelopen, en dat is nu wel wat vreemd voor een maandag. Dit is mijn vaste vrije dag, en nu kon ik me eens helemaal richten op onze verbouwing. Althans, de afwerking daar van. Veel prutswerk waar mee ik jullie maar niet mee zal vermoeien, maar het was leuk prutswerk deze keer. Een mooie dag met veel zon, morgen zal het anders zijn, naar het schijnt. Natuurlijk, want dan mag ik 25km lopen. Het grootste nadeel is nu wel, dat het zo vroeg donker is. Maar aangezien dat ik deze in een wat hoger tempo mag lopen, zal ik voor donker weer thuis zijn. Voor mij een belangrijke training, ik ben benieuwd hoe ik deze duurloop zal verteren. Ik laat het morgen weten...







De foto is het beeld van het wedstrijd verloop in Westdorpe dat ik had, een beetje onwennig..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten