maandag 25 februari 2008

Desondanks....


...een vreselijk slechte start tijdens de 15km bruggenloop in Rotterdam toch een nieuw p.r. gelopen.
Ik was veel te laat in het startvak, zodat er een paar honderd lopers voor mij stonden.
Ik moest mijzelf zigzaggend zien voort te bewegen, ik wilde wel doorlopen.
Af en toe vragend, als er iemand mij te lang voor de voeten liep; 'wat doe je hier vooraan?'.
Ik ga niet naar daar om koffiepraat te verkopen tijdens een wedstrijd, ik wil wel presteren.
Ik kan er nu nog pissig om worden, t'is toch waar zeker!!
Enfin, de eerste 5km gingen dan toch in 17'05", dus er was nog hoop.
Zeker toen ik over de Brienenoord heen was, en bij het 10 km punt zo rond de 34'30" registreerde, zat er toch een mooie tijd in.
Maar die laatste 5km waren lastig met een slingerend parcours en profisorisch aangelegde paadjes.
Jammer dat ik niet vooraan stond, want de eerste in mijn categorie liep slechts een 200 meter voor mij.
Ik kwam wel dichterbij, maar was de ver om hem nog te kunnen passeren.
Maar ja, 11de van 3600 deelnemers (er waren deelnemers zonder chip, worden niet genoteerd,vreemde situatie) en met een netto tijd van 51'31", Hoerrraaaa!!!!

7 opmerkingen:

  1. Weer anderhalve minuut eraf, waar gaat dat eindigen Erwin ???

    Dikke proficiat hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. EDWIN PROFICIAT!!!!!! Prachtige tijd, en je PR stond al zo scherp. Je prestatie is toegevoegd aan de Ranglijsten: zie Records op Atletiekzeeland.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd, mooie prestatie maar met wat bescheidenheid en respect voor je mede-lopers was het nog mooier geweest!

    wilfried

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tis voor ieder zoveel niet om zo snel te lopen, 17,5 p/uur?! knappe prestatie wederom!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Achteraf is het nooit helemaal te bepalen, maar zo'n start kost toch wel stiekem veel tijd en misschien zelfs wel een eerste plaats.
    Uiteindelijk toch een mooie plek en een erg knappe tijd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Edwin,

    Goebezig en door die "trage start" kun je volgend jaar nog een minuut sneller ;O)

    Marlon Roels

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ik schrijf mag je gerust met een flinke korrel zout nemen, Wilfried.
    Kan het alleen maar toejuichen dat er een mooi aantal deelnemers aanwezig zijn.
    En dat ik zover naar achteren stond, heb ik aan mezelf te danken.
    Moest ik eerder in het vak gaan staan.
    Het is dan niet zo, dat ik mezelf naar voren dring, zoals sommigen wel deden.
    Daar ben ik te bescheiden voor!

    BeantwoordenVerwijderen