zaterdag 23 februari 2008

Slappe week

Met Anne van Schuppen naar de finish


Maar hopelijk met een spetterend end.
Morgen mag ik weer tekeer gaan op de 15km in Rotterdam.
Heel de week rustig aan gedaan, ook woensdag op de baan.
Daar heb ik Carla begeleid met haar intervaltraining, ik wilde nog niet voluit gaan vanwege die massage.
Donderdag nog een rustdag, vrijdag heb ik 10x400 gedaan. Ging redelijk, omdat er nogal wat wind zat.
Ik heb ze alle 10 rond de 1'26"gelopen, zoals gepland.
Deze middag nog even een halfuurtje losgelopen, en dan zou ik er klaar voor moeten zijn.
Zondagochtend om 11:00 is de start van een van de mooiste lopen die ik ken.
Dit word voor mij de derde maal dat ik hier loop.
In 2005 liep ik hier 55'38", toen liep ik samen met Anne van Schuppen, iets waar ik nog altijd trots op ben.
In eerste instantie wist ik helemaal niet wie zij was, maar na wat 'googelen', kwam ik er achter dat ze zelfs de Olympische marathon had gelopen.
En als zo iemand je dan bedankt bij de finish.
In 2006 53'14", je ziet, ik ga vooruit.
En in 2007 52'56", een kleine vooruitgang.
Bij alle drie de edities heb ik op het podium gestaan, 2x2de en 1x3de.
En morgen, ik hoop op een nieuwe pr.
Er word mooi weer voorspelt dus de kans zit er in, hoewel ik deze loop zwaarder ervaar dan de 7-heuvelen van Nijmegen.
Laat ik me nou maar eens in mezelf geloven, het is een wedstrijd waar ik naar uitkijk en waar ik voor train.
Soms heb ik weleens de gedachte, zeker in de winter als ik door weer en wind mijn training afrond, 'waar doe ik het voor'.
Voor het gevoel dat ik nu heb, dus.
Om morgen weer aan de start te kunnen staan en 15km lang langs een prachtige route de strijd aanga tegen onbekende concurrenten.
Dat maakt het extra spannend.
Ik ben verslaafd aan dit spelletje!!


1 opmerking:

  1. na een slappe week een erg mooie prestatie in r'dam! gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen