dinsdag 19 februari 2008

Geradbraakt

Omdat ik gisteren bij de sportmasseur ben geweest!
Afgelopen zondag interval in het Clinse bos uitgevoerd, 6x1000 metertjes in 3'45". Mooi werk om dat in een bos uit te voeren.
Maandag 12km gelopen waarbij ik elke km 20 seconden op wedstrijdtempo versnel, afgelegd in 51'30", dus dit ging zeker niet te hard.
Maandagavond had ik een afspraak bij de sportmasseur, ik ging er fit en soepel naar binnen maar kwam gebroken terug buiten.
Zelfs de koppeling van de auto intrappen was lastig, gelukkig ken ik de techniek om over te schakelen zonder koppeling.
De masseur kwam toch het een en ander tegen dat extra aandacht nodig had, ook de slippartij in Koewacht tijdens de wedstrijd had iets meer nagelaten dan verwacht, een kleine spierverekking.
Allemaal niet ernstig, gelukkig, maar moet het nu even rustig doen.
Ook vandaag voel ik nog het resultaat van wrijven en kneden aan bepaalde spiergroepen en kan niet anders doen dan rekken en koelen.
Morgen wat rustig lopen op de baan, daarna weer opstarten.
Deze week is toch een rustige week, want zondag=Rotterdam, Fortis bruggenloop.

2 opmerkingen:

  1. 5 dagen op voorhand je volledig los laten maken is ideaal Edwin, suc6 alvast voor zondag !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou zondag deze man wat in de gaten houden, loopt ongeveer dezelfde tijden als jou: www.ronniejanna.nl

    BeantwoordenVerwijderen