donderdag 28 februari 2008

Niet voor mij, dus...

De brief die in de brievenbus zat, was die van de 20 km van Brussel, bestemd voor Carla.
Omdat ze vorig jaar deze wedstrijd had gelopen, krijgt ze dit jaar een nummer en startvak toegewezen.
Ik had me vorig jaar wel ingeschreven, maar de Roparun viel in hetzelfde weekend.
We hadden met ons Cegelec-team wel het snelste de ruim 530km van Parijs naar Rotterdam afgelegd, er waren meer dan 200 teams.
Dat was zeker de moeite waard, maar dat ik niet kon meedoen in Brussel deed wel wat pijn.
Zeker omdat ik zou starten met borstnummer 160, wat betekent dat ik mocht starten in het elite-startvak.
Ik zal toch proberen een laag startnummer te krijgen, daarvoor kan je een tijd van een gelijkwaardige wedstrijd aangeven, volgens de website.

Eerst nog wat andere dingetjes, zaterdag hobbelen in Hulst op de linie en 15maart Den Haag Fortis CPC halve marathon.

2 opmerkingen:

  1. Leuk om lezen dat je ook reeds aan de RopaRun deelnam. Dit jaar neem ik voor de tweede maal deel. Na een eerste deelname voor mijn vorige werkgever, met één van de 3 belgische ING-teams in 2006, doe ik dit jaar weer mee voor Vivium (ook België, ploegnr 231).
    Niet competitief, want we zijn slechts met 3 'ervaren' lopers op 8, en startten voor de minimum gemiddelde snelheid van 11km/h. Toch zie ik er weer naar uit, want het is een niet te missen belevenis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ongelofelijk Edwin: een week na Rotterdam weeral zo'n weekend. Prachtige dubbelslag! Van Rabout winnen en dat een dag na de cross in Hulst. Trouwens, die Andy Slock is een heel goeie loper, loopt de laatste maanden steeds beter in Belgie. Heeft scherpe tijden staan.

    BeantwoordenVerwijderen