dinsdag 26 februari 2008

Uitblazen

Vandaag een rustdag, heerlijk. Maandag alleen maar wat uitgelopen, 40 minuten op een rustig tempo
Veel meer zat er ook niet in, beginnen de jaren toch te tellen?
Nog niet zo lang geleden liep ik toch nog 2 wedstrijden in één weekend.
Even iets rechtzetten over het koffieleuten in het vorige stukje, ik moet toegeven dat ik ook bijna in de verleiding kwam een gesprek aan te gaan!
Op een gegeven moment liep ik samen op met een boomlange vent die mij terzijde bekeek en vroeg of ik Edwin heet.
Ik kon niet anders dan bevestigend antwoorden.
Daarop vroeg ik, of hij dan Ronnie heette, we kennen elkaar niet, maar we wisten allebei dat we daar die dag de wedstrijd zouden lopen (heeft met verschillende weblogs te maken, heel ingewikkeld allemaal).
Wel leuk elkaar dan tegen te komen, maar veel meer hadden we elkaar op dat moment niet te zeggen.
Omdat we allebei ons best deden om het verlorene van de slechte start goed te maken.
Maar Ronnie ging hard, ik geef toe, ik gaf mezelf geen 5 cent om hem lang te kunnen volgen.
Maar ik blijf een diesel, en na een kilometertje of 8 had ik mijn draai te pakken, stond als het ware op bedrijfstemperatuur en kreeg weer wat vat op mezelf.

Vorige jaren kwam ik dan nog op het podium als 2de en 3de, maar nu waren er alleen voor de senioren een 1ste, tweede en derde plaats uit te delen.
En verder in elke categorie alleen voor de snelste loper, en daar was ik bij de 40+ wel dichtbij.
Och, we hadden een leuke dag, mooi weer en zijn via de deltawerken huiswaarts gekeerd.
Is toch wel lang, van Burgh naar Zoutelande.

Morgen interval, niet op de baan.

1 opmerking:

  1. Met de auto is het volgens mij verder van Burgh naar Zoutelande...dus je kan beter je loopschoenen aantrekken!

    BeantwoordenVerwijderen