zaterdag 9 februari 2008

Voorjaarskriebels? Niet voor mij


Het is mooi weer, goed, maar de winter is nog lang niet voorbij.
Het is tenslotte nog maar februari. Wel geweldig om foto's te maken.
Bovenstaande foto heb ik in het waterwingebied in st. Jansteen gemaakt, het is een weerspiegeling van bomen in het water, waarna ik de foto eenvoudigweg ondersteboven heb gedraaid, leuk effect en goed te zien hoe windstil het is.
Vandaag, zaterdag, wedstrijd in Vars qiu attends, klinkt ver weg, maar het is gewoon Koewacht.
Maar de franse vertaling bekt toch lekkerder, vind ik.
Deze week heb ik het relatief rustig gehouden met trainen, maandag een half uurtje uitgelopen, dinsdag rust, woensdag op de baan met een heel kleine bezetting zonder trainer.
Hebben we de verloren training van de vorige week gedaan, 1200, 1000, 800, 600 en 400meter met 400 meter rust ertussen.
Redelijk doorgelopen, alleen de 400meter heb ik wat sneller afgelegd, in 65 seconden.
Even aanvoelen of de halve nog in de weg zat, maar alles ging (gelukkig) even soepel.
Geen reden om donderdag niet te trainen, dus op naar het bos van Clinge om 6x800 meter met 200 meter rust te trainen.
Is dat mooi werk, om daar deze training uit te voeren, ook omdat het al wat begon te schemeren( de zon ging onder, niet voor mijn ogen), maar dan lijkt het nog harder te gaan.
Smalle paden, plassen waar je omheen moet, boomwortels die boven de grond steken en ondertussen proberen om die 800tjes onder de 3 minuten te lopen.
Is ook gelukt, de snelste in 2'50".
Ik heb er zin in, vanmiddag, op mijn eigen parcours.
Ik heb nu ook het startbewijs van de RTV Rijnmondloop binnen gekregen, 10km tijdens de Rotterdam marathon.
Daar krijg ik de kriebels van in mijn buik als ik zo'n envelop in de brievenbus vind.

1 opmerking:

  1. knappe trainingen.
    en het is inderdaad niet voor de hand liggend in de schemering in de bossen versnellingen af te leggen het is zoal wat moeilijker laat staan als je dan nog maar half ziet waar je loopt

    BeantwoordenVerwijderen