donderdag 10 april 2008

Nou dat weer...

Krijg ik motdomme zo'n pokkestartnummer als 1764 toegedeeld om in Antwerpen 10 mijl te mogen lopen!!! Wat moet ik daarmee. Vorig jaar heb ik daar ook gehobbeld, kwam daar godsamme als 64ste over de streep en dan steken ze me dit jaar ieverst in het midden of zo!! Het is nie van voren da'k sta, daar moet je geen stommerik voor te zijn om dat te kunnen bedenken!
Allee, met zo'n nummer, alstemblief zeg!!! Ja, het is maar net geleden dat ik hier achter kwam. Het staat in de e-mail die ik van de organisatie heb gekregen. Zo'n heel blije mail, alsof ik dankbaar mocht zijn om mee te kunnen doen. Nee, dat is wat overdreven, maar ik ben gewoon pissig. Ik heb ze wel direct een bericht terug gestuurd, en ik heb een telefoonnummer. Morgen gelijk contact opnemen, want ik hoop wel dat er iets aan gedaan kan worden. Bij de inschrijving moest je dan aangeven, dat je vorig jaar bij de eerste 100 was, dit heb ik gedaan, zeker weten.
Voor hun is het toch ook maar een kleinigheid om dit te controleren. Ik wil er wel lopen, maar dan toch met het nummer waar ik recht op heb.
Eerst dan maar Rotterdam, ik ga er toch lopen, ondanks de weinige looptrainingen van afgelopen tijd. Hoewel, vorige week toch aan 60 km gekomen. En vandaag heb ik 60,5 km gefietst om de vorm te bewaren. Gisteren op de baan was het geen succes, en met het oog op zondag wil ik niet meer kapot maken dan nodig is. Ik dacht dat ik vandaag wel veel last zou hebben van de training van gisterenavond, maar dat viel me 100% mee. En zeker na die fietstocht, voelt alles soepelder aan. Afgelopen zondag toch te veel geforceerd in het Clingse bos, 8x1000 meter in 3'45". Dit is wel gelukt, maar daar had ik dus op woensdag nog last van.

Morgenavond nog eens proberen, voorzichtig opstarten, even aanvoelen en als het goed gaat(pijnloos!!), durf ik nog wel een 15km aan.

2 opmerkingen:

  1. Ik voorzie geen probleem: je springt gewoon over het hek bij het eerste startvak; je bent lenig genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met die zere poot van mij, mag ik al blij zijn dat ik er zal staan.

    BeantwoordenVerwijderen