dinsdag 29 april 2008

Eindelijk...

Morgen mag ik weer eens proberen, gisteren eindelijk es naar de masseur geweest. Gelukkig geen problemen ontdekt, alleen een verkleefde spier losgemaakt en wat afvalstoffen weggeaaid. Hoewel, aaien, het was wel eens op de tanden bijten. Maar als het hiermee opgelost is, maakt dát niet uit. Ik had er alleen niet zolang mee door moeten lopen, slechts 2 dagen na zo'n massage dat je er dan uitligt. Moet ik morgen natuurlijk geen intervaltraining gaan doen, een rustige duurloop om te beginnen is wel genoeg. Op aanraden van de masseur heb ik nu van dat spul op mijn benen gesmeerd dat wielrenners ook gebruiken, maar volgens mij ben ik iets te kwistig omgegaan met die uitgeperste Fishersmanfriendsubstantie (laten we eens gaan Scrabbelen), want ik heb het gevoel dat m'n benen zich dichtbij het ontvlammingspunt bevinden. Gottegot, dat spul bijt!!!

Over koersers gesproken, mijn broer Rik en nog andere gasten zijn gisteren vertrokken naar Frankrijk om daar in de bergen een mini-tour de France te gaan fietsen, en dan alleen de berg étappes, van de Pyreneeën naar de Alpen. De link naar hun website staat hiernaast, ik wens ze alvast veel succes, en veel geld voor het goede doel dat ze hieraan gekoppeld hebben.

3 opmerkingen:

  1. Nu maak je me wel benieuwd wat voor spul je op je benen wrijft, Edwin ???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat spul heet'AGU', Gunther, maar ik kan het afraden dit te gebruiken bij het lopen. Het is te heftig, en is eigenlijk voor wielrenners, hoge snelheid, dus veel afkoeling. Ik gebruik dit alleen daags na een massage.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan hou ik het maar bij mijn Perskindol ;-)
    Merci voor de info.

    BeantwoordenVerwijderen