zaterdag 12 april 2008

Valt mee

Gisteravond een duurloop gemaakt van 1h07. Dit stond ook in mijn schema en er stond ook dat ik dan 15km moest hebben afgelegd. Maar amper 2km onderweg viel de kilometerteller uit, lege batterij natuurlijk. Dan gewoon weg op de tijd en lopen op gevoel. Het gevoel dan dat ik niet teveel last had van pijntjes of zo. Dat valt de laatste tijd niet mee. Dus zocht ik een route met zachte ondergrond, maar hiervoor moet je toch naar Cadzand-Bad rijden. In de bossen hier ligt de grond als beton. En soepel proberen te lopen valt ook niet lekker op zulke paden. Toch langs de Stekense bossen gegaan, dus de combinatie van rotpaden en harde wind maakten er een training van die zwaarder was dan ik in gedachten had. 1 Uur en 7,5 minuut later was ik op 200meter na weer thuis. Afstandmeten.nl ingeschakeld en ik had toch wel precies 15km gelopen, puur toeval, want mijn tempo schommelde nogal eens.
En vandaag valt het me mee dat ik nagenoeg geen last heb van pijnlijke spieren, er is weer hoop voor morgen.
Bericht gehad van de organisatie van Antwerp 10miles, en ze beloven dat als ik mijn nummer afhaal, ze de fout zullen rechtzetten. Er is toch iets mis gegaan blijkbaar. We zullen wel zien, ik maak me niet meer druk. Er komen nog zoveel wedstrijden.

2 opmerkingen:

  1. Hee Edwin,

    gelukkig gaat het weer wat beter. Hoop dat je snel weer helemaal de oude vorm te pakken hebt. Ga je nog meedoen aan de Pinksterwedstrijden??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet ik nog niet, Marcel. Waarschijnlijk wel.

    BeantwoordenVerwijderen