donderdag 3 april 2008

om de dag

Dus dat gaat al een stuk beter, vorige week kon ik 3 dagen geen weg als ik getraind had. Nu kan ik mijn trainingschema weer redelijk handhaven. Gisteren op de baan rondjes gedraaid, en ik kon warempel de gehele training volmaken. Nu was die van gisteren niet zo zwaar; 5, 4 en 3 maal 300meter snel met 100meter stevig doorlopen. Tussen deze series hadden we 800 meter rustig dribbelen, lang genoeg om bij te komen voor de volgende serie. Vandaag is het dan weer een rustdag en morgen kan ik er weer tegen aan. Ik weet nog niet wat ik ga doen, er staan nog een 8x800 meter in 3'45" en een duurloop van 15km in 1h02. Verder nog een zware intervaltraining, maar die hou ik voor zondag of maandag. Betreft een mooie piramide, 400m in 1'22", 800m in 2'43", 1200m in 4'05" en 1600m in 5'26". Maar dan moet ik me wel goed voelen, geen last van pijn in ieder geval. Ik wil nu niet de boel gaan forceren. Ik heb trouwens gezien dat er bij Scheldesport een coopertest op komende woensdag staat, misschien eens proberen. Als het hééééél goed gaat. Naar Westdorpe kan ik helaas weer niet, andere verplichtingen. En misschien is het nog te vroeg om een wedstrijd te lopen. Laat ik het maar houden op de 10km in Rotterdam volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten