zondag 4 mei 2008

De goede kant op

Afgelopen woensdag na een week rust weer eens opgestart. En het viel al gelijk tegen. Maar het is nu wel zo, zo gauw ik nu wat voel word ik gelijk ongerust. Wat ik voelde waren waarschijnlijk wat naweeën van de massage. Ik ben ook niet al te ver gegaan en met rekken en strekken onderweg, maakte ik er een erg rustige training van, 40 minuten over 1 Berlaerrondje. Ging het vrijdag toch beter, 14.2 km in 1h02'25". Met een gemiddelde van 13.7km/h ging het vooral op het laatst als vanouds. Met rustig te starten en te eindigen rond de 15 per uur was dit een soepele training. En geen troubels!! Ook de volgende dag geen enkele last van zere spieren. Het voornemen om zaterdag te beginnen met interval viel in het water. Omdat ik thuis in de volle zon met graafwerk bezig was om de afvoeren van de dakgoten aan te leggen, en ook uiteraard de leidingen aan te sluiten had ik s'avonds geen goesting om dan nog eens in het zweet te gaan werken. Dus zo direct begin ik eraan, 10x500m in 1'50". Maarrr, zo gauw ik wat voel wat ik niet vertrouw, is het gedaan en ga ik naar de meimarkt in Koewacht.

Blij trouwens dat het eindelijk wat zomert!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten