donderdag 8 mei 2008

Van het een naar het ander

Gisteren nog prettig getraind op de baan met een hele kleine groep, we waren met 4. Geen trainer, dus moesten we zelf maar iets verzinnen. 5x600 meter kwam eruit, met 400 meter rustig dribbelen. Mooi rond de 2'05", en met de huidige temperatuur is dit toch niet verkeerd.
Vanochtend bij het opstaan, geen probleem. De beestjes voeren, geen probleem. Naar het werk fietsen, geen probleem. Aangekomen op het werk, van de fiets stappen, een probleem. Het schoot namelijk in mijn rug. Toch geprobeerd op te starten, maar als je moet werken met zware bouwmaterialen kun je geen rug gebruiken die 'au' doet. Dus zit ik nu thuis te balen, en hopende dat het morgen, nog liever vandaag, dat rotte gevoel opgelost is. T'is mooi weer, maar ik moet uit de trok blijven (doktersadvies) en warm houden. Fijne combinatie, een warmtecompress bij +20 graden celcius.

1 opmerking:

  1. welkom tot de sukkelersclub. vandaag lekker nieuw straks gips rond mijn poot gekregen. of het nog nie werm genoeg is! mieljaar, wat een rot ding. maar heb het effe nagevraagd, mag er wel een stukske mee gaan lopen. zal natuurlijk wel niet optimaal zijn, maar ben blij dat ik straks toch iets kan, want 4 juni mag het er pas weer af. beterschap ook!

    BeantwoordenVerwijderen