vrijdag 11 januari 2008

Allez, vooruit..

...het kan er mee door, de training van gister. Net even de gegevens van mijn horloge bekeken en het valt niet tegen.
Weliswaar niet het beoogde doel gehaald, geen enkele keer de 800m in 2'54" gelopen, maar ze waren in ieder geval onder de 3 minuten. Wel 1x te weinig gelopen, moest 8x, het waren er 7.
Moet je eens opletten, de training van volgende week;
Maandag, duurloop 20km in tempo II=max 14.6km/h=1h.22'oo".
Dinsdag, rust.
Woensdag, baantraining in rood, dus alles geven!
Donderdag, duurloop 15km in tempo I-II= max 13.6km/h=1h.05'00".
Vrijdag rust
Zaterdag 8x1000m in 3'45"met 200m dribbelen ertussen.
Zondag 10x500m in 1'50" met 300m dribbelen ertussen.
Het wordt dus een pittige week, maar is te doen om antwoord te geven op je vraag, Marcel.
Iedereen mag gerust mijn trainingschema overnemen, maar let wel op, dit schema is puur op mij afgestemd en is gebaseerd op trainingen en wedstrijden die ik in het verleden gedaan heb.
Ook wordt er rekening gehouden met wedstrijden die ik op voorhand moet aangeven, dus ik kan niet aanraden dit persoonlijke schema te gaan volgen.

1 opmerking:

  1. En past daar nog een etentje bij de Japanner tussen? Is wel licht verteerbaar! We zitten nog steeds op reactie van jullie te wachten, dus vandaar via deze weg haha.

    BeantwoordenVerwijderen