zondag 20 januari 2008

Had ik maar...

...dit en had ik maar dat en zo. Ik zou gisteren liever ook hebben meegelopen in Westdorpe. Na een nauwkeurige analyse van de tijden op de uitslag van Westdorpe had ik wel een kans gemaakt voor de overwinning, maar we zullen het nooit weten. Ik had er dan wel behoorlijk mijn best moeten doen, maar dat heb ik evengoed moeten doen, dit weekend. Drie trainingen in twee dagen, omdat ik vrijdagavond geen zin had om nog te gaan trainen in dat rotweer.
Dus zaterdagochtend om 7h30 naar mijn werk gelopen met een flinke omweg, ik had namelijk 15 km te gaan. Ging lekker, met zo'n flinke wind in de rug, hele stukken met 15 per uur, dan schiet het op. Uiteindelijk in 1:04'37" 15 km afgelegd. Dan werken van 9 tot 12, ik werd opgehaald door Carla met de auto, thuis wat werken en om 16h intervaltraining: 8x1000meter met 200m rust.
Nog altijd die harde wind, alles gelopen rond de 3'45", ondertussen liep Carla haar 200tjes op m'n vaste intervalweg, een deel van de Berlaerronde.

En dan deze middag (zondag dus) de trainingsweek afgesloten met 12x500tjes in 1'50" per keer, maar ik mocht nu 300 meter rustig aan doen tussen de versnellingen.
Weer die harde wind, eerst wat last van de spieren, maar na 2 versnellingen ebde dit ook weg.

Nu is het tijd voor een trappist, na een voldaan weekend. (behalve die wedstrijd in Westdorpe, dus).

Morgen 22km, we gaan gewoon door.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten