zondag 6 januari 2008

HELP, ik heb me ingeschreven.

Voor de kustmarathon

4 opmerkingen:

  1. Dat is nog eens verassend te noemen! Aan de andere kant moet je als Zeeuwse hardloper deze wedstrijd minstens 1x gelopen hebben. Anyway, join the kustmarathonclub.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's nog eens leutige verassende inschrijving. Mooi parkoers voor jou. Misschien toch maar eens een Oost-zeeuws vlaamse buskuh bestellen om naar duhn overkant te rijden op 4 oktober.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is intressant nieuws, maar vast geen probleem met zo'n conditie en snelheid.
    maar ik zie je wel bij de start want ik ben ook van de partij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kunt het, ik ben er zeker van. En je gaat nog een mooie uitslag lopen ook! Ik durf te beweren dat je ooit nog eens een "ultramarathon" gaat lopen.
    We gaan het meemaken!!

    BeantwoordenVerwijderen