donderdag 3 januari 2008

Griep

Of verkoudheid, of wat dan ook, ik voel me niet lekker. Het gaat gelukkig al wat beter dan een paar dagen geleden, maar ik denk dat 'Heikant' er niet inzit. Enfin, t'is nog maar donderdag.
Maandag de laatste keer dat ik gelopen heb, 15km in 1:04'41", en dat ging zo goed, ook omdat ik goede begeleiding had van Carla op de fiets. Dat doet ze toch maar, in de kou.
Maar daarna, ziek geworden dus. Als ik meedoe in Heikant, word ik helemaal afgedroogd door Marco, als t'ie er is.

Momenteel kan ik niet veel meer doen dan een overdosis aan vitaminenbommen innemen en hopen, dat ik er zo vlug mogelijk vanaf ben.

2 opmerkingen:

  1. Oei. Kom nu maar naar duhn Aikant, kan ik je ook eens achter me laten misschien ;-) Ben trouwens ook niet zo lekker deze week: keel/hoofdpijn/snotterig. Moet ook effe zien dus. By the way: site is veel beter zo! Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Edwin,

    site is inderdaad veel beter, nu kan ik hier ook eens een reactie plaatsen. Hopelijk ben je nu af van die nutteloze reacties.

    Goed jaar toegewenst, vorig jaar was een topjaar voor je met enorme progressie. Hopelijk kan je die lijn dit jaar verder zetten. Dan gaan we nog mooie dingen van je zien. Trouwens, goede prestaties de voorbij weken, in Vlissingen en Axel!

    BeantwoordenVerwijderen