maandag 21 januari 2008

Toch wel leuk


Ik begin er aan te wennen, ik betrap me er zelf op dat ik er van geniet, lange duurlopen in hondenweer.
Zoals vanmiddag, 22 km in regen, beetje stormachtig, een beetje wel, en modderige wegjes in het Belgse.
En maar expres door diepe plassen vliegen!
Ik had wel met Carla te doen, ze fietste mee, maar op sommige momenten liep ik een paar 100 meter vooruit vanwege de harde wind in de open polder.
Gelukkig kwamen we ook in de bossen van Overslag terecht, waar het wat beschut was.
Maar daar hadden we dan weer te maken met slechte weg, alhoewel, weg is wel een sjieke benaming, het was meer een pad met diepe kuilen.
Kan er wel zeer tevreden op terug kijken, ik heb de wandeling van 22 km in 1:35'25" volledig gemaakt, bijna 13,9 gemiddeld.
Morgen staat 15km, maar die sla ik maar eens over, of op een andere dag van de week.

1 opmerking:

  1. Mooie "wandeling". Op die foto ziet overigens Overslag er nog primitiever uit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen