donderdag 24 januari 2008

Inhaaltraining

Vandaag 15 km in een flink tempo gelopen. Dit had ik eigenlijk dinsdag moeten doen, maar dan had ik 5 dagen aaneen getraind, en dat vind ik teveel van het goede.
Gisteren baantraining gedaan, dus eerst een kilometer of 5 inlopen, op de baan nog wat warming-up, en dan de training zelf.
5x300m met 100m rustig dribbelen tussen de 300tjes, dan 4x300m met 100m etc. en als laatst 3x300m met ook die 100m dribbelen.
Tussen deze series 500m rustig dribbelen (bijkomen).
We waren met een grote groep, toch wel 15 fanatiekelingen op de baan.
Ieder zijn eigen tempo, we begonnen wel met groepjes, maar je ziet toch dat deze uit elkaar vallen.
Ik liep samen met Marco en Edwin, maar ook wij gingen snel onze eigen weg.
Ruzie met de stopwatch op mijn horloge is de oorzaak dat ik niet alle gelopen ronden goed kon opnemen.
Ik weet wel, dat we begonnen zijn met rondt de 57 seconden op de 300 meter.
Dit ging telkens iets sneller en zelf kon ik naar 53 seconden om dit enkele 300 meters vast te houden.
De laatste moesten natuurlijk sneller en dat is gelukt in 51 en 48 seconden.
Het was de bedoeling dat roadrat Patrick die laatste mee zou lopen, maar waarschijnlijk ging het hem te langzaam en vond hij het niet de moeite me langer te volgen.
Ik kan er niet aan doen, uiteindelijk word ik ook moe.

Had ik vandaag geen last meer van, lekker rustig weer, geen regen, dus het moment om de 15 kilometer eens af te raggen; eindtijd na 15km, 1:02'30", oftewel een gemiddelde van 14,4km/h.
Daar word ik toch blij van.

Morgen rust, eens bekijken hoe m'n nieuwe compjoeter werkt.
K'heb een nieuwe gekocht, zo eentje om mee te nemen, weet je wel.
Ik ben er nu wel mee aan het werken, maar heb me nog niet verdiept in andere mogelijkheden van het ding. (het gaat goed, ik zie nog geen rook)

1 opmerking:

  1. Ik zie volgens mij al rook! Oh nee, het komt uit mijn schoorsteen...die laatste 48 seconden? Vond 53 seconden al vodde zat! En goed om te weten trouwens dat jij ook wel eens moe wordt.

    BeantwoordenVerwijderen