zaterdag 26 januari 2008

Voorjaar?

Zo lijkt het wel, ik ben deze week zelfs met de motor naar het werk gegaan, en dat was zo lang geleden.
Ik moest hier wel even aan wennen, maar het was wel zo leuk, dat ik me afvroeg, waarom ik het ding niet meer gebruik?
Weer een goed voornemen voor het nieuwe jaar, misschien?
Vandaag de auto gewassen, werd ook tijd, was al bijna een week geleden (net als het baasje).
Vandaag ook nog gelopen, interval, 10x500 meter.
Alles rond de 1'50", word een beetje saai.
Het ging allemaal lekker, de laatste heb ik in het bos gelopen.
Daar waar de loopwedstrijd in Koewacht ook voorbij komt.
Die is ook weer over twee weken, volgende week eerst Cadzand.
Morgen 8x1000 meter in 3'35", deze ga ik eens in de bossen van d'n Cling doen, denk ik.
Volgende week heb ik een rustige week.
Op het moment zijn er twee nichtjes van Carla op logé, dus ik ga maar aan de drank, vind ik nu wel een goede reden.
Wens me sterkte!!

Oja, de computer werkt geweldig, zelfs draadloos.

1 opmerking:

  1. heej oppas, het is te hopen dat je nog energie overhebt morgenvroeg om 8 x1000 te doen?! wil je misshien 's middags die rondjes doen, want wij lopen door 's ochtends voor onze rust ;-)

    BeantwoordenVerwijderen